czwartek, 1 lipca 2010

Rada dla wszystkich, jeśli jedziecie specjalnie do Warszawy np. z Łomży, żeby wyrobić sobie wizę to warto zabrać ze sobą paszport...Oczywiste? Mi się jednak udało o tym zapomnieć. Na szczęście tata wysłał mi go autobusem. Jest moim oficjalnym bohaterem dnia.
Dzisiaj też zebrałam się w sobie i kupiłam w końcu bilet do Indii!! To najszybciej wydane 2671,38zł w moim życiu. Niby zwykłe kliknięcie 'dalej', a jednak wywołało to we mnie pewne emocje. Teraz już nie ma odwrotu-jadę! Warto wspomnieć, że pulę wydatków niedawno powiększył też koszt nowego plecaka 60 litrowego-129,9zł, oraz saszetki na dokumenty-19,9zł.
Życzę dobranoc, bo jutro z rana czeka mnie wycieczka do ambasady indyjskiej. Kto wymyślił, żeby aplikacje można było składać tylko między 8, a 10 rano...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz